Looking For Anything Specific?

קאבול אפגניסטן - 7w336t Ae Y 4m : לוחמי טליבאן החלו הבוקר (ראשון) במתקפה על קאבול, בירת אפגניסטן, אחרי שהשלימו הלילה את כיבוש כל הערים האסטרטגיות במדינה.

קאבול אפגניסטן - 7w336t Ae Y 4m : לוחמי טליבאן החלו הבוקר (ראשון) במתקפה על קאבול, בירת אפגניסטן, אחרי שהשלימו הלילה את כיבוש כל הערים האסטרטגיות במדינה.. הטאליבן נמצא בפרברי הבירה קאבול נמשכת תנופת הכיבושים של ארגון הטאליבן באפגניסטן, כשאנשי הקבוצה הקיצונית כבשו היום (שבת) את בירת מחוז וורדאק, מיידן שהאר, הישג המציב אותם כעת בשערי. טאליבן כבשה מעל 19 מחוזות (בעולם) אזרחים אפגנים ותושבים זרים ברחו מהעיר ומדינות. בקנדהאר נערמות הגופות, ואלפי עקורים נאספים בבירה קאבול ארגון הצבא נמצא בעדיפות עליונה, אסיים את חוסר היציבות.

הסכם רוואלפינדי נחתם באותה עת. נשא אפגניסטן אשרף גאני עדיין מנסה לשדר שביכולתו למנוע את נפילת הבירה קאבול וביום שישי אמר כי הוא מארגן מחדש. 2 במיאן‏ (bamiyan‏) העיר המרכזית של מחוז במיאן. השאה הפרסי נאדר שאה כבש את קאבול בשנת 1738. בנו, טימור שאה הפך את העיר לבירת אפגניסטן בשנת 1772.

רקטות ×
רקטות ×"טלי×'אן מכוונות לארמון קא×'ול לפני ×¢×™×" אל א×"×—×" from www.hebergementwebs.com
ארגון הטליבאן כבש היום (שישי) את קנדהאר, העיר השנייה בגודלה באפגניסטן. לוחמי הארגון השתלטו על העיר גאזני, שנמצאת בדרך לבירת אפגניסטן. בחר את חברת התעופה האידיאלית עבורך בעזרת חוות דעת וצפייה במאות תעריפים של כרטיסי טיסה לטיסות. הטליבאן משתלט גם על עיר הבירה קאבול. טאליבן כבשה מעל 19 מחוזות (בעולם) בחר את חברת התעופה האידיאלית עבורך בעזרת חוות דעת וצפייה במאות תעריפים של כרטיסי טיסה לטיסות שמגיעות ליעד. כך על פי גורמים רשמיים. 1 קאבול‏ (kabul‏) עיר הבירה של אפגניסטן אשר נמצאת בחלקה המזרחי של המדינה.

כך על פי גורמים רשמיים.

במילים אחרות זהו הבדל השעות בין ישראל וקאבול.הבדל. בנו, טימור שאה הפך את העיר לבירת אפגניסטן בשנת 1772. לוחמי הארגון השתלטו על העיר גאזני, שנמצאת בדרך לבירת אפגניסטן. ארגון הטליבאן כבש היום (שישי) את קנדהאר, העיר השנייה בגודלה באפגניסטן. כך על פי גורמים רשמיים. הנשיא הדיח את הרמטכל אחרי הקריסה המהירה, שהובילה גם לביקורת חריפה על החלטת ביידן להמשיך בנסיגה. הטליבאן משתלט גם על עיר הבירה קאבול. 2 במיאן‏ (bamiyan‏) העיר המרכזית של מחוז במיאן. הארגון האסלאמי הקיצוני כבש את ג'לאלאבאד, העיר החמישית בגודלה באפגניסטן, ללא קרב, לאפשר לטליבאן להשתלט על העיר הייתה הדרך היחידה למנוע אובדן. ארגון הצבא נמצא בעדיפות עליונה, אסיים את חוסר היציבות. נשיא אפגניסטן אשרף גאני נמלט מאפגניסטן לאחר שארגון הטליבאן הגיע היום (ראשון) לעיר הבירה קאבול. אפגניסטן היא אחת המדינות העניות והנחשלות בעולם, אשר כלכלתה ניזוקה קשות מהפלישות החוזרות ונשנות, ממלחמות האזרחים, ומשנות בצורת קשה. ליל הסדר בביתו של מאיר סימנטוב, קאבול, אפגניסטן 1971.

Kābol) הוא הון והעיר הגדולה אפגניסטן , הממוקם בחלקו המזרחי של המדינה. בליץ הכיבושים של הטליבאן ברחבי אפגניסטן נמשך כמעט ללא התנגדות, ואחרי שארגון הטרור האיסלאמיסטי כבש עוד ארבע ערי בירה מחוזיות אסטרטגיות, גובר כעת החשש שיצליח לכתר על עיר הבירה קאבול ואולי אף להסתער עליה. הסכם רוואלפינדי נחתם באותה עת. קנדהאר היא ביתו הרוחני של הארגון האסלאמי הקיצוני, ששולט היום בשני שלישים מאפגניסטן, ומקים ראש חץ לכיוון כיבוש הבירה קאבול, אחרי שהצליח כבר להשתלט על. הטאליבן נמצא בפרברי הבירה קאבול נמשכת תנופת הכיבושים של ארגון הטאליבן באפגניסטן, כשאנשי הקבוצה הקיצונית כבשו היום (שבת) את בירת מחוז וורדאק, מיידן שהאר, הישג המציב אותם כעת בשערי.

Gw9ttccc1wvlom
Gw9ttccc1wvlom from ynet-images1.yit.co.il
נשיא אפגניסטן אשרף גאני נמלט מאפגניסטן לאחר שארגון הטליבאן הגיע היום (ראשון) לעיר הבירה קאבול. בחר את חברת התעופה האידיאלית עבורך בעזרת חוות דעת וצפייה במאות תעריפים של כרטיסי טיסה לטיסות שמגיעות ליעד. לשכת נשיא אפגניסטן דיווחה שבאזור קאבול נשמעו כמה יריות, אך טענה שכוחות הביטחון שולטים במצב. הטאליבן נמצא בפרברי הבירה קאבול נמשכת תנופת הכיבושים של ארגון הטאליבן באפגניסטן, כשאנשי הקבוצה הקיצונית כבשו היום (שבת) את בירת מחוז וורדאק, מיידן שהאר, הישג המציב אותם כעת בשערי. לוחמי הארגון השתלטו על העיר גאזני, שנמצאת בדרך לבירת אפגניסטן. במיאן היא אחת האטרקציות התיירותיות המרכזיות באפגניסטן, בעיקר בשל פסלי. טאליבן כבשה מעל 19 מחוזות (בעולם) בנו, טימור שאה הפך את העיר לבירת אפגניסטן בשנת 1772.

לוחמי טליבאן החלו הבוקר (ראשון) במתקפה על קאבול, בירת אפגניסטן, אחרי שהשלימו הלילה את כיבוש כל הערים האסטרטגיות במדינה.

בליץ הכיבושים של הטליבאן ברחבי אפגניסטן נמשך כמעט ללא התנגדות, ואחרי שארגון הטרור האיסלאמיסטי כבש עוד ארבע ערי בירה מחוזיות אסטרטגיות, גובר כעת החשש שיצליח לכתר על עיר הבירה קאבול ואולי אף להסתער עליה. בנו, טימור שאה הפך את העיר לבירת אפגניסטן בשנת 1772. אפגניסטן היא אחת המדינות העניות והנחשלות בעולם, אשר כלכלתה ניזוקה קשות מהפלישות החוזרות ונשנות, ממלחמות האזרחים, ומשנות בצורת קשה. טאליבן כבש מחוז סמוך לבירה שלשה שבועות אחרי שכוחות צבא ארהב סיימו את נסיגתם מאפגניסטן, ארגון הטרור האיסלמי 'טאליבן', כבש מחוז נוסף בסמוך לבירה קאבול. טאליבן כבשה מעל 19 מחוזות (בעולם) הסכם רוואלפינדי נחתם באותה עת. נשיא אפגניסטן ויתר על השלטון בעקבות פלישת הטאליבאן לבירה קאבול, כך דווח היום (ראשון) בכלי תקשורת ערביים.כעת נערכים דיונים על אופן העברת השלטון, וככל הנראה תוקם ממשלה. כאשר המתקפה האפשרית על העיר קאבול הולכת ומתקרבת, לאחר שהערים השנייה והשלישית בגודלן במדינה נכבשו. הנשיא הדיח את הרמטכל אחרי הקריסה המהירה, שהובילה גם לביקורת חריפה על החלטת ביידן להמשיך בנסיגה. השאה הפרסי נאדר שאה כבש את קאבול בשנת 1738. נשיא אפגניסטן אשרף גאני נמלט מאפגניסטן לאחר שארגון הטליבאן הגיע היום (ראשון) לעיר הבירה קאבול. הארגון האסלאמי הקיצוני כבש את ג'לאלאבאד, העיר החמישית בגודלה באפגניסטן, ללא קרב, לאפשר לטליבאן להשתלט על העיר הייתה הדרך היחידה למנוע אובדן. ליל הסדר בביתו של מאיר סימנטוב, קאבול, אפגניסטן 1971.

ארגון הטליבאן כבש היום (שישי) את קנדהאר, העיר השנייה בגודלה באפגניסטן. לוחמי הארגון השתלטו על העיר גאזני, שנמצאת בדרך לבירת אפגניסטן. במילים אחרות זהו הבדל השעות בין ישראל וקאבול.הבדל. בקנדהאר נערמות הגופות, ואלפי עקורים נאספים בבירה קאבול הטאליבן נמצא בפרברי הבירה קאבול נמשכת תנופת הכיבושים של ארגון הטאליבן באפגניסטן, כשאנשי הקבוצה הקיצונית כבשו היום (שבת) את בירת מחוז וורדאק, מיידן שהאר, הישג המציב אותם כעת בשערי.

×
×"×™×"ו×"×™ ×"אחרון ×'אפ×'ניסטן עול×" לישראל ערוץ 7 from a7.org
ארגון הטליבאן כבש היום (שישי) את קנדהאר, העיר השנייה בגודלה באפגניסטן. בחר את חברת התעופה האידיאלית עבורך בעזרת חוות דעת וצפייה במאות תעריפים של כרטיסי טיסה לטיסות שמגיעות ליעד. לוחמי טליבאן החלו הבוקר (ראשון) במתקפה על קאבול, בירת אפגניסטן, אחרי שהשלימו הלילה את כיבוש כל הערים האסטרטגיות במדינה. במיאן היא אחת האטרקציות התיירותיות המרכזיות באפגניסטן, בעיקר בשל פסלי. הטאליבן נמצא בפרברי הבירה קאבול נמשכת תנופת הכיבושים של ארגון הטאליבן באפגניסטן, כשאנשי הקבוצה הקיצונית כבשו היום (שבת) את בירת מחוז וורדאק, מיידן שהאר, הישג המציב אותם כעת בשערי. טאליבן כבשה מעל 19 מחוזות (בעולם) בליץ הכיבושים של הטליבאן ברחבי אפגניסטן נמשך כמעט ללא התנגדות, ואחרי שארגון הטרור האיסלאמיסטי כבש עוד ארבע ערי בירה מחוזיות אסטרטגיות, גובר כעת החשש שיצליח לכתר על עיר הבירה קאבול ואולי אף להסתער עליה. ליל הסדר בביתו של מאיר סימנטוב, קאבול, אפגניסטן 1971.

לשכת נשיא אפגניסטן דיווחה שבאזור קאבול נשמעו כמה יריות, אך טענה שכוחות הביטחון שולטים במצב.

כך על פי גורמים רשמיים. זאת בזמן שארהב ומדינות מערביות מפנות את אזרחיהן מהעיר. הנשיא הדיח את הרמטכל אחרי הקריסה המהירה, שהובילה גם לביקורת חריפה על החלטת ביידן להמשיך בנסיגה. במילים אחרות זהו הבדל השעות בין ישראל וקאבול.הבדל. בשנת 1839 כבשו הבריטים את העיר מידיו של דוסת מוחמד ששלט בעיר באותה. בנו, טימור שאה הפך את העיר לבירת אפגניסטן בשנת 1772. לוחמי טליבאן החלו הבוקר (ראשון) במתקפה על קאבול, בירת אפגניסטן, אחרי שהשלימו הלילה את כיבוש כל הערים האסטרטגיות במדינה. הזמן טיסות זולות למחוז קאבול: אפגניסטן נופלת בידי הטאליבן אמש החלה ההתקפה על הבירה קאבול כשהטאליבן מפציץ בכבדות את פאתי העיר. ליל הסדר בביתו של מאיר סימנטוב, קאבול, אפגניסטן 1971. זוהי גם עירייה , המהווה חלק מ מחוז קאבול הגדול יותר, ומחולקת ל 22 מחוזות. טאליבן כבשה מעל 19 מחוזות (בעולם) 20 שנה אחרי שהובס, הטאליבאן חוזר לשלוט באפגניסטן:

הארגון האסלאמי הקיצוני כבש את ג'לאלאבאד, העיר החמישית בגודלה באפגניסטן, ללא קרב, לאפשר לטליבאן להשתלט על העיר הייתה הדרך היחידה למנוע אובדן אפגניסטן. לוחמי הארגון השתלטו על העיר גאזני, שנמצאת בדרך לבירת אפגניסטן.

Posting Komentar

0 Komentar